Lite trängre, men han verkar gilla det

Fredag den 13:e sägs vara en otursdag, men jag tycks få motsatt effekt varje gång. På jobbet t ex var vi påväg att förlora en företagskund, (får jag säga så mycket?) men han sa att jag lyckades övertala honom till att ta emot mitt erbjudande, och därmed stanna kvar hos oss. Han som var så rasande i början när han ringde in. På något vänster sa han att jag lyckades "omvandla" hans åsikter. Hej god provision!

Det andra positiva som hänt idag då; vårt nya hem. Det är fixat och klart. Närmare centrum och ändå billigare än Hjorthöjden. Lite mindre än den vi bor i nu, men den är bättre helt enkelt. Allt som behövs nu är att förbereda flytten and then get the hell out of here.

Lite skrämmande i helt okänd värld måste jag dock erkänna. Jag vet inte hur det känns att tycka om sina grannar. Vad gör man? Hört att ett "Hej" är vanligt i trevliga bostadsområden. Det kommer i vilket fall bli spännande med något nytt.

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0