Moa är HET!

Hade en trevlig kväll med tjejerna igår. Grillade burgare stod på menyn. På nåt vänster började grillen brinna, men det var i rättans tid Jenny och Moa kvävde elden med trasmattan.

Bloggskadad som jag är, var inte min första tanke hur jag kunde hjälpa till, utan att jag borde tagit med min kamera för det "måste ut på bloggen!".

Men kvällen är lång, och det slutade inte med grillen. Moas hår hamnade i en ljusstake. Luktade inte lika gott som rökta burgare, men nu är hennes hår säkerligen mer lättskött när det blivit tunnare. Borde kanske testa det med, sån tid det tar att platta mitt hår?


(Lyckligtvis hade jag kameran i mobilen så jag fick med något för er att se. You like?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0