Mjau!

Ikväll blir det skräckfilmsmarathon med Emma! Lagom till Max vistelse uppåt landet med jobbet. Jag har lägenheten för mig själv. En hel vecka.
Fråga mig inte varför jag alltid utsätter mig själv för sådana filmer jag ännu inte lyckats förtränga när jag väl är ensam hemma i mörkret. Kanske ser jag det som terapi. Ett möte med sin rädsla.
 
Får se vad vi plockar på oss för filmer ikväll. Jag kan redan nu säga att Fredag den 13:e eller någon annan, gammal 80- eller 90-tals "rysare" som The Dentist inte blir aktuell. Det ska vara ruggigt otäcka saker. Bara för att. Sen får vi se om jag kan somna eller ej.
 
 
Toshio heter den här pojken, och han jamar som sin katt, som han begravdes tillsammans med i en stor plastsäck. På grund av honom klarar jag inte av att höra en katt skrika, utan att få kalla kårar. Jag kan heller inte tänkas adoptera en japansk pojke. Och att sova på höger sida av sängen intill nattduksbordet kommer inte på frågan. Max kan nog klå honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0