Shielding Evidence

När Max och jag dejtade var jag usel bara på att skala potatis. No fooling - jag var kass och kunde sätta eld på flingor lika lätt som Mr. Simpson. Under våra år tillsammans har jag alltid strävat efter att bli bättre på att laga mat, och få inspiration till nya rätter. Hittills tycker jag det gått bra.
 
Nästa steg är att lära mig laga mat utan att söla över hela köket.
 
 
Men jag är lika bra på att röja undan lika snabbt. Ingen skulle senare kunna gissa vad som pågick för experiment till matlagning tidigare. Tog inte ens fem minuter att göra rent.
 
 
Jag skulle kunna jobba som yrkesmördare och komma undan ostraffat, inga spår av bevis skulle finnas kvar. Tror dock inte det är ett lika givande yrke som att hjälpa äldre människor ta sig genom vardagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0