Vem vill ha säger tuppen ja

Indiana Jones och Avatar i 3D var gårkvällens filmer. Ingen röd matta och "skumpa", men spotlightsen var fortfarande igång. Som om det inte vore nog lottades våra platser ut för lördagkvällens vinst. Fantastiskt. Tur hade jag som sprang fram till vita duken med uppknutna kängor. Märkte inget först mannen, som delade ut priset till mig, tittade ned på mina fötter. "Ofan" tänkte jag och gick i normal takt mot tillbaks i hopp att inte ramla.
 
Ni kanske undrar vad priset var? En stor popcorn och två biljetter till Hobbit. Vi är tacksamma MEN är det någon som nörd därute som jättegärna vill se den filmen, så hojta till.
 
Det är något coolt med 3D-glajjor. Kändes lite som Matrix Reloaded.
 
Där har ni biljetterna. Vi behåller popcornen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0