Någon som vill hjälpa mig få in den?



Försöker vara en duktig part-time-hemmafru. Nästa uppgift var att sy ihop en prydnadskudde. Kvalitén suger så man skulle kunna tro den är från Ikea.
Men icke. Max köpte bland annat en hel del örngott när han var på tjänst i Afghanistan. Tror deras möbler och mjuka plagg håller lite längre.

Hursomhelst så vill tråden inte genom hålet. Jag gillade alltid träslöjd mer än syslöjd. Correction; jag avskydde syslöjd och förstod inte varför man inte fick välja bara en av dem i grundskolan. Stack mig alltid på nålen, skadade mig dock aldrig på träslöjden. Fick aldrig ens en skråma där. Träslöjd var bäst, liksom läraren, Bengt.

Jag saknar tålamodet för den satans nålen. En hjälpande hand vore schysst. Innan jag ballar ur helt och hållet.

Kommentarer
Postat av: frida

haha rubriken lät helt sjuk :P

2012-02-23 @ 22:20:08
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0