Tv:ns förtjänst än en gång

I lite drygt två månader har jag märkt hur min ena handväska (den jag använt konstant i sex månader pga att jag varit för lat för att byta) blivit mer trött och sliten.

På Åhléns reklamen tar de upp det att man borde ha fler väskor och byta då och då, så slits väskorna inte lika fort. När vi såg den reklamen tillsammans frågade Max mig; "Varför har inte du en till väska för?" Inte ironiskt, utan seriöst. Vi bestämde att åka in till Karlskrona.

Nu har jag fem väskor!


Kommentarer
Postat av: gigi johansson

Hi honey!

Please say that you haven't thrown your old bag away... :)

2012-02-25 @ 18:03:39
Postat av: Anonym

hahaha 5 var väl liite mycket hahh MEN JAG TÄNKT OXÅ PÅ DEN REKLAMEN OCH HAR SJÄLV EN NY VÄSKA HAHAH FAST DET ÄR EN RYGGSÄCK :P

2012-02-26 @ 00:01:00
Postat av: Lovisa

Men Sara, du får inte glömma bort våran väska ifal. Bara för att den har hängt med längst(bokstavligt talat) så får du inte glömma att använda den :)

2012-02-27 @ 12:34:25
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0