Främmande män nosar mig i röven dagligen

Denna vecka har Max av någon anledning snackat extra mycket om hur kärringar inte kan köra. Här kommer mitt sammanfattade argument; Okej, kvinnor är mesigare, slarvigare och slukar mer bensin än nödvändigt då kopplingen trycks ned allt för ofta. Vi är självklart också med i en del olyckor.

Killar däremot, är inblandade i de mest allvarliga krockarna. Killar må veta mer om mekanismen, men gasar på like there's no tomorrow.

Jag är ingen snigel som segar ute på vägarna, det är minst lika farligt att köra 60 på en 100-väg. Jag håller den hastighet som skylten visar. 100-110 på motorvägen. Ändå har jag haft ett gäng killar som aldrig fattat att jag inte kör lika snabbt som dem. Tvivlar på att det är en ren slump att allihopa har bråttom, de "måste" helt enkelt köra i 140.

Hur vet jag att det är killar som alltid håller sig så nära röven? Jag kollar givetvis. Har bara haft en tjej ligga precis bakom mig på tre månader. EN. Som tillslut tog ut avståndet.

Så killar.. varför gör ni så? Räcker det inte att klänga er på flickvännens röv? Eller är det just för att hon vägrar gå med på det som ni, på ett sjukt sätt, använder närhet bilar emellan som substitut?

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0