Göka, göka och åter göka?

Blev en runda mot Ikea efter jobbet. Inte blev jag besviken när Max föreslog det. Förstår dock inte varför Blekinge är utan? Nåja, Max var den som körde både till och från Kalmar, medan jag "diskret" tog en cat nap med solglasögonen på. Solen lyste rejält så det var en perfekt ursäkt.

Vi åkte bara för nattdukslampor. Men det blev det och lite till. "Nu lämnar vi detta helvettes varuhus - ah, vänta, kolla här!" Citat från Max faktiskt, inte mig. Jag hade, till min förundran, kontroll över alla frestelser till möbler.

Hursomhelst så har vi bland annat två nya mattor. Härligt mjuka sådana. Men jag driver ingen inredningsblogg så ni får inte se dem. Inte än i alla fall.

Det jag däremot önskar att jag fångat på kort var en skylt vi passerade; "Gökalund". Undrar om folket tar själva namnet på allvar och lever ut det för fullt på Gökalund.

Nu väntar stora mängder snacks. Tar igen det på gymmet imorgon. Jag lovar!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0