Bloggstinens

Lustigt. Känns som en evighet sedan jag bloggade. Vilket förvisso stämmer. Jag har börjat bli tokig. I något som till en början var en simpel tidsfördriv i brist på annat, som numera är en liksom drog för mig.

Vi har inget Internet i nya lägenheten ännu. Slow? Vad menar ni? Vi har bara bott där i ett par veckor.

Ville passa på skicka ut lite livstecken när jag ändå hade vägen förbi biblioteket. Here you go. Vi härjar av oss i lilla Ronneby ännu.

När vi väl har Internet hemma kommer ett långt inlägg, med allt som hänt den senaste tiden. Typ. Så, vila ögonen tills dess. Det lär ni behöva.

P.S En tonårskille bredvid mig sitter med stora, limegröna lurar och mumlar i melodi för sig själv, samtidigt som han gör "runkrörelser" med höger hand i luften. Jag försöker hålla mig från skratt, då det är ytterst viktigt att hålla klaffen på bibliotek. Men han gör ju inte det? Ska jag skratta? Eller mumla med?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, du måste ju lägga upp bilder på den nya lgh :) Vill ju veta hur ni bor ;)

2012-07-11 @ 12:32:19
URL: http://topseecret.blogg.se
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-14 @ 17:37:10
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0