I love the smell of coffee in the morning

Sådär! Nu har jag vänt helt på dygnet. Trodde det skulle bli tufft i början då jag varit sjuk de senaste dagarna, men det är över och ikväll börjar jag jobba natt. Klarar jag av det? Vi får se.
Jag kunde ju vända upp och ned på dygnet jämt och ständigt när jag var tonåring. Till och med gå till skolan bakfull, ibland fortfarande aningen berusad, utan konstigheter. Nu är jag lite äldre, men senast jag kollade var 22 ingen ålder. Sen att jag redan har rynkor lite här och var, det är en annan femma.
 
Jag har precis ätit brunch och kaffebryggaren är igång. Detta är min morgon. Och jag börjar dagen som alla dagar borde börja. Kaffe, musik och en lång dusch. Ingen stress alls, jag bara chillar. Allt som saknas är Max. Och glass, men det kan jag köpa på väg till jobbet!
 
Jag återkommer antingen imorgon bitti övertrött och jävlig, eller imorgon eftermiddag (läs; nya morgontiden).
 
Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0