Sweet Summer Sweat

 
Nu har Internet funnit sin plats i vår nya lägenhet! Ifall ni undrar varför jag ser så galen ut på fotot då. Det är lyckan och kicken man får efter ett långt abstinens. Stirriga, sminkfria ansiktet uttalar även att jag dör av hettan som plötlsigt dök upp i Blekinge, samt att jag är övertrött. Vanligaste sätten att bli väckt på är oftast genom en väckarklocka eller morgonligg. Jag blev dock väckt av Aslans svans i nyllet 5.20 imorse. - Precis efter han använt lådan. Inte lika kul som det sistnämda väckandet direkt.
 
Nu kommer jag knappa sönder tagnentbordet framöver. Nja, nästan. Annars kan jag inte blogga. Och det är hela meningen med Internet!
 
Nu är jag lycklig to the max. Och asvarm. Hade jag haft bröst vore dem svettigare än Homers två ynka hårstrån på huvudet efter att han kämpat så hårt att promenera ända fram till grannens dörr.
 
Ahhh Internet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0