Flygshow Malmen Linköping

Efter en disturbing dröm, där min äldsta förebild lägger in en stöt på mig, känner jag att jag fördriver tiden med att slänga in en bildbomb från söndagen. På så sätt kan jag omöjligen råka se tillbaks en sekund på det hela, tills Max kommer hem och kan få mig glömma det helt.

Jag lade inte ut bilderna igår eftersom vi inte var hemma först 22.30. Kanske är det därför jag hade sån konstig dröm? På grund av att jag vaknade bakfull 6.10 söndagmorgon för att sedan stå ute i kyla, bli förkyld och somna sent? Jag råkade ju trots allt även lyssna just på min favoritmusik i bilen på väg hem.

Nåja, jag har haft konstigare drömmar, och trots outhärdiga vinterblåsten i Linköping var det värt flyguppvisningen!




             


Återigen tillbaks i tiden. Max ville läsa en bok i 70-talet. Jag tog en kopp kaffe i 60-talet.
 


















Inget avslutar dagen bättre än att andas in avgaserna från en DC-3. Ett orginalmål från Max på väg hem var inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0