Lite ligg efter en tung dag



Har flyttat möbler och lite skit in till nya lägenheten sedan imorse. Efter kina.. eller thaimat...? Äh same shit, but different! Vi köpte hem asiatisk mat och nu avslutar vi kvällen med att ligga i soffan (tolka det hur fasen ni vill) med iskall öl och snacks. Vi lutar oss tillbaks och laddar inför nya tag imorgonbitti.

Igår kväll åkte mamma och Erika tillbaks efter tre dagars vistelse i lilla Blekinge. Var mycket trevligt, och vi ses igen i oktober. Antingen där uppe eller här nere. Time will tell. Och bilder kommer. Erikas turistbilder. Hon ska skicka dem till min mail bara. Först sa jag att jag ville granska bilderna innan hon slängde ut dem på facebook, då jag alltid får röda demonögon. Sen kom jag på att det var soligt och jag i princip alltid hade solgasögon. Så there you go.

By the way people, mobilen är åter försvunnen. Jag vet, jag måste skärpa mig. Jag vet i alla fall att den ligger någonstans bland röran i vår lägenhet här på Hjorthöjden. Jag hittar den imorgon när vi fortsätter.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: gigi johansson

It sounds like you and Max have worked very hard today, so glad that you are enjoying a coZy evening, you both deserve it! I just wish that we could have helped when we were there, we would have been happy to have done so.

Thank you SO much for a WONDERFUL visit in your lovely Ronneby, it was great seeing your place even though you'll be moving soon. I look forward to seeing your new home sometime but mostly you, Max and Aslan <3 <3 <3

I LOVE YOU MUCH HONEY!!

2012-06-16 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0