Macho Man

Det finns så mycket jag inte förstår mig på vad gäller killar. Häromdan till exempel hade jag lagat en lax a la thai rätt. Denna gång hade jag i liiite för mycket grön curry. Men hey jag klarade trots allt av att äta rätten utan vare sig bröd eller mjölk vid sidan om. Så jag tog väl för givet att om en anti-stark-mat-person som jag kunde äta det, kunde vem som helst.

Max kunde inte (Japp nu kommer han döda mig för det). Han försökte gång på gång med mycket bröd, tills han gav upp "Förlåt, det är jättegott, men alldeles för starkt, det bränner ända ner i halsen på mig"

När han sedan lade märke till att jag fick i mig allt utan problem sa han "Fanheller, kan du äta upp allt kan jag också! Jag är ju man!"



Whatever you say, dear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0