Paparazzi tourism

Då har dem kommit! Några av dem - Erika skicka bilden på dig med trollet!
 
Efter att ha gått igenom Erikas bilder märks det först och främst att hon inte bor här. Hon ville ha med allt vackert från Brunnsparken i bakgrunden. Och hon gillade faktiskt Blekinge. Det gör man inte som Blekingebo. Inte om man har vett i alla fall.

Skämt åsido, så tog syster även ett gäng smygbilder. En del blev förjävliga. Men ingen fara, jag lägger in dem ändå - utom en, där jag ser allmänt skum ut, och Max stirrar på mig som om jag ska göra något trick med gaffeln. Använd fantasin till den bilden. Det är allt ni får.





Erikas första (vad jag känner till) paparazzifoto. Ser jag verkligen ut sådär när jag vandrar i Karlskrona? Och varför ser det ut som jag tar på mig själv offentligt? Tur jag inte är kändis i Hollywood.



Paparazzi #2. Ta bort mig så är det en helt vanlig bild på Max som visar mamma vart vi varit, och vart nästa destination är, på kartan.






#3. Ett bi surrade vid Max. Erika sprang, och tog kort. Snäll flickvän som jag är höll jag mig undan. Nåja Max ser ändå cool ut, på egen hand. Stackare. Jag lovar att rädda honom nästa gång.


#4. Max förlät mig för att jag inte agerade tidigare vid sjön.








Sista paparazzibilden syster tog medan de checkade in.

See ya in oktober! Mamma och Erika alltså, inte ni. Jag är väl inte så dum att bloggpausa länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0