Vilden har börjat busa




När vi först tog hem lilla Aslan var han lite slöare än en vanlig katt, undernärd och han var inte alls på bushumör. Han använde inte ens klösbrädan.

Äntligen, efter 7 veckor, har han gått upp i vikt, är mycket piggare och nu vill han leka. Snöret från Max huvtröja är oemotståndlig.

Ikväll blir det lite öl (läs; mycket! Jag har gått utan länge. - Om man nu bortser från igår kväll.) hos Petronella. Tidig start på kvällen så vi kommer hem lagom sent och får den sömn vi behöver och kan ladda inför flyguppvisningen imorgon. Jag menar inte att skryta, men jag har lärt mig ett och annat om bland annat Gripen och Tunnan. Och många fler. Liksom Max lärt sig mina intressen och kan Sebastians alla låtar. Typ.

Kommentarer
Postat av: gigi johansson

I hope you didn't get a bad cold honey! Aslan is ADORABLE!! I fel like such a proud grandma :D

2012-06-04 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0