Alla tjejer experimenterar någon gång under sin livstid

Hemkommen från en dag full med skratt och snuskiga ord. Christoffer var dagens manliga offer. Riktigt grov tjejsnack skulle nog kunna utplåna män om de utsattes för alldeles för mycket sånt.

Idag ska jag experimentera. Nämligen göra pizza från scratch när Max ändå jobbar kväll. Blir det lyckat kan jag överraska honom. Går det åt helvette kan jag skylla på våra snorungar till grannar. Deras "doftande" mat sprider sig nästan över hela området ibland.

En pizza tar säkerligen långt tid att göra. Så jag tog kaneltoast precis nu. Jag svälter annars. Blir svimfärdig om jag går över två timmar att äta. Men det har ni som träffat mig säkert märkt? - Emelie, hur tusan överlevde du dagen?!

Borde dock borsta tänderna inna kärleken min kommer hem. Brunfläckiga kaneltänder är nog inget att komma hem till.

Eller vad säger ni? Skulle ni stå ut med det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0