Green or red, at least I'm not in bed!

Hoppas alla får en toppenkväll! För ni vet väl varför idag är så speciellt? St. Patricks Day! Enda dagen på året då ryssarna inte är de fullaste.

Planen var att gå ut och dricka grön öl, gröna jellyshots och gröna drinkar på Harrys med vänner från jobbet. Men det är två saker som sprids på kontoret just nu; ögoninflammation och maginfluensa. Nu är alla sjuka utom jag och två till. Blir eventuell utgång nästa helg istället.

Jag mår förvisso också illa, men inbillar mig nog bara. Så ikväll blir det bara jag, sambon och Gato Negro. Rött funkar också. Mamma kör på det hon med.



FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Kommentarer
Postat av: erika

Usch för maginfluensa jag hoppas VERKLIGEN att du slippe!! Usch och fy och blä

2012-03-17 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0