Sheen Breakfast

Imorse klev jag upp tidigt för att förbereda ett party som blev bokat igår på jobbet av en tjej, efter att hon fick reda på vad väskan jag hade med mig innehöll. Väldigt sista-minuten, men givetvis är varje party ett nöje!

Vid frukost tyckte Max att jag skulle plocka fram en flaska till ikväll, så jag inte glömmer den sen.
Tyckte det såg lite lustigt ut med en Bacardiflaska vid frukostbordet.



Men här tog det inte slut. Max ville att det skulle se riktigt snyggt ut, så han placerade den tillbaks i vitrinskåpet, på rensad, enskild hylla och med ficklampa som lyste underifrån. Han engagerar sig mer och mer till mig blogg. Snart har han en egen.



Nu har jag bråttom och en massa att göra! Men vad vore jag egentligen för bloggerska om jag inte uppdaterade lite innan, trots all stress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0