Ska se något för att sedan glömma det

Denna soliga fredag ska jag, inom kort, bege mig till kontoret. För en ovanligt kort vistelse. Men det är viktiga timmar, och när det väl är gjort, då börjar det nya jobbet på riktigt. Och de långa timmarna. Har längtat efter heltid så länge! Något att gnälla på. Som alla andra.

Ikväll ska vi hyra Paranormal Activity 3. Förra året hyrde vi de två första. Mest för att det hade varit halloween nyligen. Nu måste man ändå se efterföljaren. Se hur det hela började.

Efter första filmen vaknade jag mitt i natten av något och satte mig hastigt upp i sängen. Skrämde Max stackarn. Efter andra lyckades jag på nåt vänster få till en "demonröst" när vi jagade varandra.

Inatt drömde jag om en demon som försökte döda mig. Antagligen bara för jag vet vad som väntar ikväll.

Egentligen är det skitfilmer som suger getpung. De blir stenrika för att människor, som vi, är blåsta nog och hyr dem.

Nåja vi får se komedier därefter, så vi inte får mardrömmar. Kanske låter onödigt att hyra en film man sedan vill glömma. Men det kommer ändå inte ske successivt. Jag minns de andra mycket väl. Tyvärr.



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0