Det tog 17 dagar

Han jävlades visst inte med mig. Igår testade jag ha fläta, bara för att se om det faktiskt skulle hålla med det korta håret. Det gick. Och vid middagsbordet igår kom frågan; "Har du klippt dig?"

Allt som krävdes var tydligen en fläta, betydlgt kortare än den längden han är van vid. Bara 17 dagar. Not bad. Jag lovade Max att citera honom anledningen till varför han inte märkte någon skillnad. Så; "för du är så söt ändå, oavsett hårlängd". Min gulliga monkiboy.

Efter det här inlägget gör jag ett litet uppehåll. Jag vet att jag kommer få abstinens från både Max och bloggen, men jag längtar så efter de kommande dagarna! Är förbannat taggad inför torsdagen!

Bilder kommer i samband med första inlägget när jag är åter, på fredag. Kanske väljer att ta igen tid då, men senast lördag är jag tillbaks.

Mot Gurkan!
Eller "Gökän" som det skulle uttalas här i Blekinge...

P.S Den där ansiktsmasken resulterade i en ny finne. Yaayy... Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0