"Din jävla hora!!"

Okej att jag får höra att jag är en billig flickvän. Och att grannarna hörde det när vi passerade deras balkong. Fine. Jag ser det som en komplimang. Och han menade givetvis det som något positivt.

Jag varken förväntar mig, eller tjatar på Max att han ska köpa smycken till mig. Eller något från Gucci, eller vilket märke som nu är populärast. Jag har ingen större koll. Och bryr mig inte särskilt mycket heller. Jag uppskattar LP-samlingen av Led Zeppelin mer, som jag fick förra året. Det var bandet vi lyssnade på när vi dejtade. Varför skulle bling-bling vara bättre?

Undrar vad grannarna, som hörde att jag var billig förut, tror när de hör Max skrika bland annat "jävla hora" och "fi#*a" följt upp av en smäll i soffbordet. Jag vet att det beror på att han inte klarar av en nivå i tv-spelet. Vet grannarna det? Eller tror de han misshandlar mig?

Nåja jag släpper de funderingarna för idag och beger mig mot Karlskrona för att grilla med Alexandra och Celina. Och dricka iskall öl. Regnet ska inte stoppa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0