Fucked up Face

Jag är inte död eller kidnappad. Min mobil funkar inte som den ska helt enkelt. Skulle meddela detta på facebookloggen, men även den sidan verkar strula. Så till alla er som försökt sms:a eller ringa så vet ni.




Lite lustigt att alla tekniska problem uppstår efter att jag tog upp hur det vore så mycket bättre om man var född på 50-talet, så man levde i ungdomen på 70-talet. (LP-skivor, videoband, ingen Justin Bieber, Michael Jackson levde inte bara han var dessutom svart, ingen facebook och inga komplicerade iPhones. Jag hatar touchskärm egentligen, och fattar inte iTunes eller något som börjar på "i" från Apple. Att jag ens lyckats välja lila tapet till bloggen, via kodmallarna, är ett mysterium.)

Nåja nu får jag mer eller mindre veta hur det vore att leva "förr i tiden". Nästan.

Enda sättet att komma i kontakt med mig nu är att ringa på dörren. Träffas personligen med andra ord. Tills mobilen funkar igen. Går den inte att laga tänker jag skaffa knapptelefon. Oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0