Glassigt värre

Då har man tillbringat eftermiddagen med Alexandra och Celina. Middag på 3G, lite lustigt med tanke på att vi jobbat en del med bredbandshastigheten 3G. Ja, så lättroade är vi.

I kö till Glassiären bjöd jag på mig själv. Omedvetet. Jag frågade om de skulle ha struts eller bägare. Strut känns bara fel på något sätt. Har jag alltid sagt struts? Alla gånger tidigare när jag beställt? Om ja, varför sa personalen inget?

Nåja solen sken hela dagen och trots tiggade fiskmåsar var det en lyckad eftermiddag!



På kortet kanske ni även ser skillnaden på längden av mitt hår? Max sitter bredvid mig as we speak, och han har ännu inte märkt någon skillnad. Jag klippte mig för över ett dygn sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0