Hur många koppar te motsvarar fem koppar stark kaffe?

Förkylningen har motvilligt hittat tillbaks. Men jag är envisare än åsnan i Family Guy, jag tänker slå tillbaka!
I måndags trodde jag att jag blivit frisk. Det visade sig dock helt enkelt vara kombinationen av alkohol och värktabletter som lurade mig och fick mig att må tillfälligt bättre.

Varit vaken sedan 6.30 och vill inget hellre än sova och dreggla som en hund i soffan med pläden. MEN.. ett gäng gubbar kommer att vara här någon gång mellan 7.00 - 16.30 för att kolla elementen för hundrade gången bara i år. Jag måste typ vara vaken då.

Försöker få min dagliga koffeindos. Har hört att te ska vara bra för halsen. Inte särskilt förtjust i det om jag ska vara ärlig. Stark kaffe is the shit.

Tänkte ta en liten promenad genom skogen ner till sjön. Borde i så fall ha halsduk upp till näsan, precis under ögonen. Jag överdriver inte när jag säger att jag skulle kunna göra skogsscenen i Blair Witch Project. Varsågoda till er med livlig fantasi och känslig mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0