Oh it's on

Nähä. Ingenting. Lite kul att Max var hos frisören igår och kom hem nyklippt. Gissa om det var svårt att hålla sig då.

Igår märkte han att jag plockat ögonbrynen. Han märker alltså skillnader. Dock inga kommentarer om mitt hår ännu. Imorgon är det en hel vecka sedan jag klippte mig.

Han jävlas. Inget snack om saken. Jag tänker inte ge mig och säga något. Det ska inte ni heller när vi alla ses samtidigt. Då "förlorar" jag. Han måste ge upp. Funderar att tänja gränserna med lila hårspray som man fick hos frisören som liten. Jag hade alltid lila slingor när jag var 9 år. Varför skulle jag inte passa i det nu? Och vad spelar det för roll om Max ändå inte märker att mitt hår är kortare? Just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0