Sagging

Godmorgon! Någon därute som faktiskt är pigg?

Inte jag i alla fall. Förtär kaffe as we speak. Te gjorde ingen nytta för mig. Hostar fortfarande, och trodde jag skulle få mer än tre timmars sömn inatt, men icke. Gjorde kaffet tre gånger så starkt, så blir jag inte pigg är det något fel på mig.

Tvätt från 7.00 imorse. Nice. Not. Men det är skönt att ha det gjort. Idag blir det kul och fika med Linus. Därefter gym med Petronella. Pensionärstyle. Vill inte utmana ödet och bli värre, i synnerhet med tanke på vad som väntar om ett par veckor. Men det har trots allt gått en vecka sedan jag tränat, så jag får pumpa med måtta.

Innan dess ska jag in i duschen och givetvis klä på mig. Har bara tjocktröja och mina skrotjeans från '07. Har inte ens en bh. Vill tvätta så mycket som möjligt ju.



Hängtuttar redan vid 30? Nejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0