Sebastians gig på Scandic Grand Central

Från något obehaglig beläget i ett industriområde, som gav mig dåliga vibbar, till något mer positivt från Stockholm; akustiska giget! Spelningen med ingen annan än min idol och förebild sedan 6 år tillbaka. Sebastian Karlsson.
- Emelie, jag njöt lite extra åt dig precis som jag lovade! När han tar sig ned till söder är vi redo och taggade!




              


Med risk att låta svensk, slänger jag ut lagom mycket bilder. Tog nämligen över 100.

Får se när nästa spelning blir för min del. Jag har i vilket fall något att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Åh va fina! :)

2012-05-28 @ 15:32:52
URL: http://zereht.se
Postat av: Midia

Fina bilder, tack Sara!

2012-05-28 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0