Tur att jag är ateist

I eftermiddag ska jag möta upp Celina och ev några till i Kalrkrona centrum. Jag laddar med värktabletter och nässpray. Jag kan ju inte gå omkring och vara täppt hela tiden.

Tänk så hemskt om jag gick i kyrkan och pep så det ekade genom näsan och överröstade orgeln. Skule de utföra en exorcism på mig då? (Minns inte riktigt varför, men en präst avskydde mig en gång i tiden. Kan vara för att jag svor så pass mycket, pratade om sex, misstänkte att någon i kyrkan var flata pga att hon stirrade mycket på mig, eller att jag jämt skar mig på bibeln. Det kommer jag hursomhelst in på i annat inlägg framöver.)

Jag tänker i alla fall passera trapphuset snabbt och hoppas kunna andas genom näsan och inte behöva se ständigt chockad ut genom öppen mun. Jag måste kunna göra vissa saker. - Vi säger att jag syftar enbart på käk och dricka.




Ja ni kan ignorera att det inte är på engelska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0