Marco?

Efter en lång dag beståendes av kinabuffé och möten, behövde Menal köpa en mössa, som hon föll för på Cubus. När vi väl lämnat kassan kom hon på att H&M-påsen var försvunnen. Lite panikslagna, båda två, började vi fundera. Vart har vi varit senaste tiden?
 
Hon började leta genom väskan. "Vi borde börja röra på oss samtidigt för att öka chanserna!" sade jag. I samband med att jag slängde ifrån mig den hysteriska kommentaren, såg Menal upp mot mig och vi upptäckte där och då samtidigt att jag bar på hennes H&M-påse, som jag haft sedan hon köpte snus till sin bror. Jag måste ha gått på autopilot när jag tog emot den, för minnet är ibland som teflon. Tur att huvudet sitter fast. Även om det nu inte alltid verkar så.
(Rekonstruktion)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0