Modellek och vin från Mr Burns

Inatt drömde jag att stod jag utanför Comic Book Guys butik, som av någon anledning låg i Gallerian i stan. Jag blev dock inte beviljad inträde, och fick istället slingra mig genom en springa längre bort. Inuti befann sig Mr Burns, Smithers och en vampyr som pratade vin. "Perfekt!" tänkte jag. "Detta är ett ypperligt tillfälle i sökandet efter en vinsort Max och jag drack ofta när vi dejtade."
 
Med sitt onda skratt, skumma blick, och fingrarna sådär ihopsatta, nära nyllet, stod Burns vid två olika hyllor. Vinflaskorna var täckta och jag fick endast välja en. Lyckligtvis valde jag rätt, där vårt vin fanns, från året vi dejtade - 2009. Jag gick därifrån nöjd, och slapp ormgropen han annars tänkt lura mig ned i om jag valde fel.
 
Betyder drömmen något? Kanske att jag faktiskt kommer få tag på vinet jag letar efter, till vår 4-års dag? Att Mr Burns existerar på riktigt och kommer till Sverige? Eller att en butik, enbart med serietidningar, kommer öppnas inom kort i stan? Den som lever får se. Jag personligen, hoppas få tag i den årgången. Har till april på mig, borde inte vara några konstigheter.
 
Hursomhelst så har jag roat mig i verkligheten med. Dagen tillbringades med Menal, där mestadels av tiden tillbringades på vårt andra hem - H&M. Trots en obeskrivlig odör som genomsyrade H&M's lokal just den dagen, höll vi ut och samlade på oss nog med kläder att prova i drygt en timme. Menal och jag delar samma smak vad gäller kläder, och vi har samma mått med undantag för längden, ty jag är som en av de längre pommesen i en Happy Meal och hon är en kortare nugget, men det är icke desto mindre en given kombo. Det intressanta med de här slimfit-jeansen för ynka 99 kronor, sydda av Kinas småttingar, är den felfria passformen även på våra olika längder. Håller dem en hel dag eller en msskintvätt? Troligen inte, eller så blir jag positivt överraskad. Alltid lika spännande att handla på H&M.
 
Foto: Prima-ballerina-friska Erika.

Kommentarer
Postat av: frida

Vad fina :D jeans eller :D ? kanske gör en copycat ;)

Svar: Mycket! Prova ett par vettja! Såg din mamma i H&M häromdagen förresten, kände knappt igen henne först!
Sara Smith

2012-11-21 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0