Efterlängtade vibrationer

Västeråsvistelsen blev mycket kortare än först planerat pga läkarbesök här i hålan, men inte klagar jag. Visst gick tiden fort och jag saknar alla där uppe, men det dröjer inte länge tills jag är tillbaks och härjar.
 
Efter en lång bilfärd kändes det alldeles underbart att komma hem igen. Kunna tillbringa tid med mina pojkar, packa upp all skräpmat från staterna och klämma in allt i skafferiet tills det började knarra. Och den saknade eltandborsten! Satan vad den manuella kändes usel efter en hel veckas användning.
Jag vill ha samma resultat som hos tandläkaren. - Vill Oral B få mer kred och reklam, så berättar jag gärna mer mot lite cash. Här finns upp till 40 potentiella användare!
 
Nu kallar gymmet efter en oändligt lång frånvaro. Ge mig ett par veckor så är jag lika stark som jag var innan. Eller aldrig var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0