Omvänd amerikan

Sådär en och en halv månad efter suget blev det äntligen Thai Corner! Prisa... Eller tack gode...
- Fuck it. Ni vet vad jag menar. Jag blev såg glad när jag fick höra att Petro är förtjust i asiatisk mat. Nu slipper jag trakassera Max.
 
Det blev en oändlig förtäring av allt från buffébordet, och tallriken var som den jämt borde vara; fri från grönsaker (den där gröna saken råkade följa med, och gaffeln nuddade den enbart för att flytta den åt sidan, så jag inte skulle råka äta den) och all kyckling och kött dränkt i jordnötssås. Sweet.
 
Inte mycket kanske ni tänker. Men jag fyllde andra rundan med ett berg.
 
Dagen slutar ine där. Ikväll börjar säsong 2 av Homeland. Blir kanske glass till det. Jag SKA träna, lovar. Så fort jag tillfrisknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0