Paranormal Activity - Billerica MA

Igår var nog längsta chatten med familjen under hela USA-vistelsens gång. 2 timmar och 16 minuter. Tur för Max som var iväg och fiskade då. Han tycker jag ensam, kan babbla på för mycket. Tänk hur det låter om man lägger till min syster och mamma. Migrän och total förvirring för den som försöker ta del av konversationen.
 
Över till chatten igår; Jag är inte den enda i släkten som planerar Halloween i förtid. Syster min har köpt två kostymer. Hon är väl förbered inför nästa år.
När hon gick iväg för att springa ned till bottenvåningen och hämta kostymerna, var det lite Paranormal Activity-känsla över det hela. Jag satt och väntade på att något skulle hända. Jag var ensam hemma i mörkret. Och på andra sidan datorn fanns ingen heller. Även om så bara en minut.
 
Allt som saknas är klockslag i hörnet och något som tittar upp från soffan. Jag är förstörd. Trots det hyrde Max och jag The Woman in Black häromdan. Bra val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0