Vår lya i stan

För ett tag sedan lade jag in bilder från vårt hem beläget på Hjorthöjden. En söndageftermiddag som denna, efter en lång promenad genom brunnsparken, måste jag ha en ursäkt att jäsa i soffan en stund. Att ladda upp bilder på vår nya lägenhet tar nog lagom tid för mig att återhämta krafterna. Annars får jag komma på en ny ursäkt att sitta kvar.
 
Det här är dörren till badrummet. Ni får nöja er med att se utsidan, då jag och kameran inte får plats där inne samtidigt. Utanför kan ni dessutom njuta av den oerhört söta bilden på 13-åriga Max. Tavlan döljer en hemlighet på toadörren. Vad det är förblir en hemlighet!
Under handduken gömmer det sig en nybakad paj. Känn hur suget driver er till vansinne.
 
Nu tog det faktiskt längre tid än förväntat att ladda upp bilderna, så jag ger mig an ett försök att resa mig ur soffan. En fot åt gången. Annars når jag inte kanelbullarna i köket.
 
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0