Italiensk tillfredsställelse

Sådär vansinnigt hungrig och insjunken i soffan streamar recept av Laura Vitale. Jag tror jag är kär. I ca en månad har jag kört med hennes recept från punkt till pricka och det går aldrig fel. För att citera Max; "Du har blivit riktigt bra på att laga mat!" Följt upp av kontinuerliga "Åhhhh" och till och med "Guuud!", som han i vanliga fall låter bli att uttala högt i onödan. Så.. om han undrar ge mig cred. En stund till i alla fall.
 
Idag efter jobbet var inköp för nya, Laura-rätter prio ett. Kassan innehöll enbart pasta i alla möjliga former; pappardelle, bucatini, fusilli, tagliatelle, linguini.. Kanske inte läge att bjuda hem lchf:are. Här ska riktig mat lagas och midjemått ökas.
 
Då har jag bestämt morgondagens matlåda till jobbet. Åhhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0