Jag borde...

Jag borde vara inne på arbetsförmedlingen och söka ytterligare ett jobb så jag får fler arbetstimmar...
- istället googlar jag i all ivrighet inspiration till plockmat inför kommande (över två månader kvar) inflyttsfest.
 
Jag borde ha ätit upp den där nyttiga pastasalladen som gjordes i torsdags...
- istället åt jag glass och överväger en till.
 
Jag borde vara ute och springa spåret i solsken och lyssna på fåglarnas kvitter och ljuva stämma...
- Men jag orkar inte byta om och divanen är så mjuk och skön.
 
Jag ska bara...
Ge mig några timmar så blir jag effektiv. På rätt sätt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla dessa måsten här i livet...
Igår påbörjade jag att göra ingenting, jag får fortsätta idag för jag hann aldrig bli färdig ;) synas snart tycker jag :)

2013-04-17 @ 20:21:24
URL: http://hoelswhoelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0