Överraskningar som piggar upp

Klockan må ha ringt 6.30 imorse, men tufft var det inte att stiga upp. Inte när det fortfarande doftar äppelpaj i köket. Ännu bättre blev det när kaffet var färdigbryggt. Man kan inte få nog av den doftkombinationen. Eller förtäringen för den delen.
 
Det finns en bit paj kvar, och den sparar jag till Max. Bara för att han är så underbar. Och för att Cata överraskade mig med en syndligt god present.
 
 
Att Willy's än idag inte säljer dessa är något av ett mysterium. Jag har en teori som lyder: det kan finnas fler som mår illa av en enda tugga, än frossgalna människor som jag, som äter åtta hela i streck utan några som helst konstigheter.
 
Nu återstår bara att se om jag kan hålla mig till lördag. Min viljestyrka sätts på prov. Peppa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0