Taco Night

Syster ska stanna i två veckor. Dock skulle man tro hon packat för en månad. Minst. Kläder förstår jag. Men hon packar som som en riktig Smith.
 
Innan ytterkläderna åkte av plockade hon fullt exalterad upp juldekorationer, julfilmer, ett paket pepparkakshus, en Disneyfavorit, paddan och två stora chokladaskar - otroligt nog oöppnade. Med hänsyn till min förkylning hade hon även med whiskey. Som jag avnjuter i denna stund med tvättvikningen.
 
Det må låta trist men man får inte glömma hemmasysslorna trots besök. Igår blev vi bortskämda hos Cata, ikväll får vi "jobba". Dagens to-do är nästan avklarad. Vi har tagit en shoppingrunda i Ronnebys alla butiker (tog cirka en halvtimme) och handlat julens drycker på Systembolaget.
 
Nu återstår bara att härja i köket med tacos och lata oss framför Lejonkungen. Vissa filmer blir man aldrig för gammal för.
 
(Att jag övningsgår inomhus idag kan stanna mellan oss..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0