Ett vanligt farväl

Västeråsvistelsen börjar lida mot sitt slut. Som tur var hann jag träffa min lilla Menal på stan idag, för att en sista gång (på det här halvåret i alla fall) fika och strosa på stan. Besökte H&M som vanligt. Beställde Chantal's minst populära kaka, som vanligt. Vi satt i en timme tills våra rövar domnade bort och fortsatt därefter röra på oss och se lite halvvilsna ut. Som vanligt.
 
Vid dagens ände, utanför busshållplatserna snackade vi om hur kul det hade varit om hon tittade förbi hos mamma och syster den helgen som Max och jag avslutar hallen. Låta min älskade partner möta min fru. Intressant och spännande. De har mer gemensamt än de kan ana.
 
Normalt fall hade jag skrivit "skål" som avslutning denna fredagkväll. Men jag är nyttig och dricker vatten. Efter en tonfisksallad. Jag känner inte igen mig själv.
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0