Min drog

Många röker och snusar. Andra frossar glass dygnet runt och blir stolta bara av att "överväga" ett äpple.
Jag tuggar. Vet inte varför, men min teori är att jag tuggar så mycket för att tänderna inte ska bli lika förstörda av all kaffe jag dricker. Så efter varje kopp kaffe - tuggummi. Efter varje måltid - tuggummi.. ja ni fattar. Sen tvivlar jag på att det faktiskt gör skillnad. Men jag gillar att tro det.
 
Jag brukar dock nöja mig med ett paket åt gången, men syster fick ett gäng. Hon tuggar inte, så gav till sin beroende syster.
 
Nu har jag så det räcker i ca tre dagar.

Kommentarer
Postat av: korf

sluta hitta på saker och ting, det e faktiskt mina så låt nli dem TACK !!!

Svar: Allt som är mitt är ditt och vice versa min fru - kom och ta dem!!
Sara Smith

2013-01-20 @ 18:09:42
Postat av: Anonym

Jag vet I Love You babe <3

2013-01-21 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0