Prrrrfect chill

Det har varit en kall, dock mysig lördag med start på Espresso House med Annika och Filip. Tack vare Erika K har jag lärt mig dricka islatte. Inget går upp mot svart kaffe, men tänderna har nog en ljusare framtid om jag dricker åtminstone varannan latte med sugrör.
 
Lite mer än två timmar och två cheeseburgare senare åkte vi hemåt. Detta blir en lugn lördagkväll. Ingen Tabazco eller Pitchers. Jag laddar med extas inför Nåden på torsdag. Som jag längtar efter att se min förebild och hans nya band. Och Ninas lägenhet, där förkrök och rundvisning står på schemat.
 
Har nu massor av tvätt, tack vare Aslan. Borde kanske införskaffa en babymonitor för att lättare hålla koll på hans "glu-glu-glu". Först och främst lugn och ro framför datorn. Med kissen i knäet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0