Worst big stomach ever!

Dagen har tillbringats på stan. Återigen. Syster var på jakt efter en ny outfit och med mig och Menal vid hennes sida kan jag lova att det blev snyggt. Vi har en öga för detaljer, inte senaste trender. Stor skillnad.
 
Jag vet inte om det är "inne" än idag, men oavsett om det kommer tillbaks eller inte så kommer ni aldrig se mig med en liten bit av ett linne eller en tröja instoppad i jeans. Dels för att jag inte finner en lämplig anledning till att se ut som om man slarvigt klätt på sig igen efter en snabbis. Dels för att jag ytterst sällan använder jeans. Jag bär mestadels tights, leggings i alla färger och jeggings, vilka är perfekt för den som ständigt äter och måste göra plats för en konstant expanderande buk. Flr att inte nämna, är det tillsynes mer anständigt att diskret dra ner tightsen än att knäppa upp byxorna och dra ner dragkedjan offentligt på en restaurang. Idag åt vi kinabuffé, och liksom vid varje buffé tredubblades en standardportion. Jag är mätt, men Kinderägget stirrar på mig. Och jag tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0