Trött och packad

Vistelsen börjar lida mot sitt slut och precis som alla gånger i staterna förut har jag mer att packa hem än jag hade innan. Nya kläder, mycket ätbart som jag lovat Max och Menal. Jag hade inte gnällt över packningen om jag tänkte praktiskt från första stund. Av någon anledning följde mina träningskläder med, som om jag faktiskt skulle springa varje morgon. Och varför packade jag med mig fina blusar som jag ändå aldrig vågade använda i tron att jag ständigt skulle söla och kladda ner dem? Mycket som aldrig använts.
 
Nåväl nästa gång jag reser till USA tar jag enbart med mig slitstarka kläder som tål bland annat fettfläckar. Jag säger adjö för den här gången och återkommer om ett par dagar. Eller veckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0