Påverkade F17 brudar och korvstroganoff

Hade en lika trevlig kväll som alltid med Emma igår. God dryck, skratt och prat om våra karlar. Om de bara visste vad vi kvinnor uttalar oss om när de är iväg.
 
Vi hyrde även en film, åt upp de där kakorna, som annars skulle hinna bli dåliga. När klockan var cirka 1.45 övervägde vi om vi skulle ut till Katrins och köpa käk, eller laga ihop något här. Vi lagade mat. Vuxenpoäng till oss. Sen att matberedaren kanske var olämplig att starta just innan två på natten, det var inget vi hade ifrågasatt då.
 
När jag letade bland de få bilderna som togs av matlagningen valde jag den här suddiga som togs strax efter jag insett hur sjukt första kortet måste sett ut. Andra bilden där jag håller i hela falukorven och gapar som om käken inte hade några gränser skulle onekligen misstolkas något. Eller så hade ni kanske fattat att den posen skulle symbolisera hunger till följd av galenskap, och inget annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0