En het frestelse

Jag ser till att alltid äta en redig måltid innan kvällspassen på jobbet så jag orkar med allt. Mätt, belåten och försvunnen i min egen värld med musiken som dundrar i öronen på bussen dit, kliver jag sedan in till arbetsplatsen nöjd och redo att satsa allt.
 
Varje gång jag anländer blir jag dock hungrig. Eller sugen. Ibland har jag svårt att skilja dem åt. Då och då händer det att jag råkar frossa något förfärligt. Tills det att jag knappt kan röra mig.
 
Igår kväll var en sådan kväll. Men sen blev jag, mot alla odds, sugen på tacos i bilen på väg hem.
 
Tror jag åker i baksätet framöver. Igår hade vi lyckligtvis inte alla ingredienser till tacos hemma. Men en dag råkar vi kanske ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0