LCHF Recept

Flytten till trean närmar sig och vi börjar dra ner på handel och istället rensa frysen. Igår hittade jag wokgrönsaker. Något trist att äta bara det med nudlar, så jag köpte kyckling.
 
Innan jag begav mig mot Willy's letade jag recept på nätet. Jag letar alltid via bilderna på Google, då ser man direkt hur tilltalande en rätt ser ut att vara. Fann en bild som ögonblickligen fångade min uppmärksamhet. Så jag klickade genast in på den sidan -  en lchf-sida! Plötsligt brydde jag mig föga om receptet.
 
Jag höll mig kvar på sidan dock och skrev ned receptet med lite finjusteringar. Rätten var enkel att laga, gick hyfsat snabbt och jag måste erkänna en sak;
 
LCHF-mat är väldigt gott...
... bara man tillsätter ris, pasta eller potatis i mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0