Familjeporträtt

Har videochattat på Skype med mamma och syster idag. I säkerligen flera timmar totalt. Vi är fortfarande igång och det finns mycket mer att prata om. Hur är det möjligt, kanske ni undrar? Vår släkt pratar snabbt, högt och oavbrutet. Inte minst om precis ALLT. Så därför.
 
Jag har en lindrig huvudvärk på g, och det är oklart om det är från allt babbel eller datorskärmen. Kanske både och?
 
Nyligen kom vi in på skönhet och hur fina vi såg ut i webbkameran. Not. De skickade strax därefter två teckningar som jag gjorde i USA. I brist på annat just vid de två tillfällena.
 
Mamma blev första offret. Kvällen därpå hittade vi finare papper till en printer som jag snodde till Erikas porträtt.
 
Familjen tar fram konstnären i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0