Long time no see

Jag har en teori angående alla tomma lägenheter i byggnaden vi bor. Spindlar. Under tiden vi bodde på Hjorthöjden såg jag som mest två spindlar. På Sveagatan såg Max en spindel vid ett tillfälle. Som han nämnde i alla fall.
 
När jag kom tillbaks från USA fick jag höra; "Om du bara visste hur många spindlar jag dödat medan du var iväg!"
 
Sedan hemkomsten har jag sett en i Aslans låda. En till precis nu. I min väska av alla ställen. Tänk om den hade gömt sig och kröp upp längs armen när jag var och handlade och skulle betala vid kassan. Jag hade skrikit mig hes och dragit till all uppmärksamhet i hela butiken.
 
Jag önskar att jag hade en annan fobi. Varför kan jag inte vara rädd för flodhästar exempelvis? De hade man knappast hittat i en kattlåda eller väskan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0